7 sierpnia 2011

all the memories we've made, i won't ever forget

Piątek spędzony z Bananem, kolejne spotkanie i po raz kolejny potwierdzam, że razem nie potrafimy się nudzić. Spędziłyśmy świetny czas, byłyśmy paru różnych miejscach, przy okazji robiąc całą masę zdjęć - jak zwykle, było świetnie ; - ).

On Friday I spent much time with my old friend - Banana. Of course we didn't get bored being together. We were in different places and we took a lot of photos, as usual. It was such a good time!
 * * * 

32 komentarze:

  1. Zdjecia rzeczywiście boskie ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia ;p megaa pozytywne ;p
    uwielbiam ta piosenkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. mm ale pyszności znowu tu u was ;pp
    ślicznie wyglądacie jak zawsze!
    uu i widzę,że talent do zdjęć również macie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, takie pozytywne :) / onet faktycznie zszedł na psy, w sumie od jakiegoś czasu zanosiłam się z pisaniem bloga od nowa, ale onet odpadał, bo wkurzały mnie tamtejsze pokemony, wieczne awarie i małe pole manewru, więc koniec końców przeszłam tu i jest to zmiana zdecydowanie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde! zniszczyłaś! ja chyba z 10 lat nie jadłam mirabelek!

    OdpowiedzUsuń
  6. widać wielkie pożądanie na mirabelki miałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka z flagą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przynajmniej trochę lata na zdjęciach - którego malutko w tym roku... Mam bardzo podobne okulary i w słoneczne dni się z nimi nie rozstaję, choć teoretycznie chodzić w nich nie powinnam bo bez swoich korekcyjnych jestem ślepa ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. nice pics ladies and i love the USA t-shirt!
    kiss from Milan..

    Patchwork à Porter

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia i ten mix z lodami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi do mojej zostało 2 i pół roku.;d
    A zdjęcia są świetne.;]

    OdpowiedzUsuń
  12. ale pozytywnie!:)

    http://chatka-morella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a co do pokemonów to pamiętasz emo-martynkę? :D uwielbiam te dziewczyny, że tak trafnie zobrazowały pokemona ;d a jeszcze przewagą bloggera nad onetem jest fakt, że nie ma tu tej chorej rywalizacji, "wymianek" i nabijania komentarzy, tu jest jakby dojrzalsze towarzystwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. koszulka z flagą ameryki wymiata ;) super foty !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne zdjęcia :)
    A te lody...mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to nie są gumki tylko zwykła kokardka ;)
    fajne fotki :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. t-shirt z flagą jest cudowny *-*

    obserwuję i liczę na to samo! :)
    www.makemyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your comment on my blog :-)

    Cute pictures! Love the header of your blog - fun!

    http://thesignaturebow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne zdjecia! masz ladna koszulke ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna ta bluzka motywem ameryki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. masz rację :D dzięki ;)
    fajny motyw na koszulce ;P
    o.

    OdpowiedzUsuń
  22. no dokładnie nawet w taką okropną pogode jaka u mnie jest [deszcz;x]nie ma nudów z koleżenstwem ;D
    dzięki za odwiedzanie mojego blogaa zachęcam do dalszego oglądania!-chce oczywiściee także abyś była członkiem mojego bloga:D
    dzastinsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. pretty photos! xo



    p.s. I'm having a sunglasses giveaway if you'd like to check it out!
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To proste że my się razem nie nudzimy! :D ;p Piosenka <33

    OdpowiedzUsuń